Endorfiner

I dag va de dags, se om kroppen tyckte de va okej med träning igen.
Efter lite velande bestämde ja mig för några lugna kilometer löpning, då kunde ja ju avbryta om de inte kändes bra.

4 kilometer blev de, energin fanns till fler - men luftrören tyckte de va lite kallt (Dom har bråkat lite förut, och ja gissar att dom är lite extra känsliga direkt efter förkylningen).
Så ja bestämde mig för att 4 var lagom idag, kände mig dock inte riktigt "färdig" när jag kom hem.
6 tabata omgångar och en lång stretch senare - då kände ja mig färdig:)

Dagens tabata såg ut såhär, jag tänkte fokus på löpstyrka


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gillar verkligen att jobba i intervaller. Bra blandningar på övningar!

2013-02-03 @ 21:30:03
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Malin

Bra bredd där. Härligt jobbat! Jag har suttit på tåget heeeela dagen idag, och nu jobbar jag inatt. Även fast jag åkt skidor hela helgen, är jag vansinnigt sugen på att köra lite intervaller.
Sov gott!

2013-02-04 @ 23:18:38
URL: http://lifestyleblogs.se/fullfartframat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0