Höst

Hösten & mörkret är här. Ja önskar ja ville springa ute ändå, men tyvärr vågar jag inte.

Dom dagar jag jobbar sent eller ledig så kommer de absolut bli löp pass ute. Men övriga tillfällen tänker jag istället se till att äntligen få in lite intervaller i min träning. Kanske är de dom som gör att ja når dröm målet på varvet i vår?
Cyklade från jobbet i ett bra tempo och va nästan uppvärmd när ja kom till träningen.

Väl där va de bara att sätta fart!
Uppvärmningen blev 1 km och sen 400m x 10.
Jobbigt, väldigt jobbigt.
Sjukt nöjd efteråt, och tomatröd i ansiktet

Kort och hårt. Perfekt när klockan va mycket och ja behövde få till ett lite kortare pass.(För att åka hem å få i mig middag!) 

Ja försökte ta en skarp bild, detta är typ 3:e försöket.. lite skakig sådär efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0