Klumpar

Idag har jag en riktig fixar dag, bockar av på listan med saker som legat ett tag men som behöver göras förr eller senare.
Samtidigt så försöker jag få ihop ett nytt cykelpass, eftersom jag bara vickar så tror jag inte deltagarna har hunnit tröttna på mitt nuvarande - men jag börjar däremot tröttna.
Efter helgen utbildning så känner jag dessutom att ja har fått nya verktyg att jobba med och vill lägga upp de lite annorlunda:)

Så nu vet ni vad jag pysslar med, ikväll blir de cykel60 i Partille. Hur de går blir spännande att se.. Ja gick på MRL igår, och ja vet precis hur det är när man inte tränat med en step bräda på länge.
Vaderna, aj!

Kommentarer
Postat av: Karro

Cx är perfekt komplement både till spinning o löpning.

Svar: Håller med! Lycka till i helgen:)
Milla

2012-11-16 @ 23:19:51
URL: http://livskraft1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0