Så klart!


Såklart de va riktigt skönt när jag väl kom ut, 40 min aktiv träning blev de tillslut.
36 inne och 4 min inne - för myggen höll på att anfalla mig totalt när ja la mig i gräset!

Jag är ny på de här att träna på egen hand, har alltid varit en grupp träningsmänniska. Men de ena behöver ju inte utesluta de andra-:)
Dagens pass blev

1,6 km uppvärmning
4 x uppför långa backen
4 x uppför lilla men brantare backen

Sen gick ja vidare med lite styrka
10 x djupa knäböj
10 x utfallsteg på varje ben
10 x upphopp på bänk.
X 3.

Sen varierande core övningar. Men de va här myggen började anfalla totalt, blev iaf några omgångar - sen körde ja några minuter plankor hemma, utan mygg!

Nu ska ja förbereda lunchlåda för imorgon och sen blir de sängen.

Med tanke på värmen så invigde ja vattenflaskan med handtag på dagens pass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0