Nummerlappen

Imorse klockan elva va jag på plats, mässan och därmed nummerlappes uthämtningen öppnade!

Kom in på parkeringen (läs lerig fotbollsplan) och traskade i ÖSregnet bor till Frölundaborg. Nummerlappen hämtades & ett snabbt varv inne på mässan hann jag med. Gococo strumpor och ett Karii traa linne fick ja me mig hem, va inne på å inhandla thights men orkade ute riktigt prova..

Vid tolv åkte ja därifrån, då va de långa köer på alla gator runt omkring. Så ett tips är ju helt klart att skippa bilen om man kan!

Nu är de jobb som gäller för mig, har me mig dubbla matlådor och dricker lite extra vatten, i övrigt ska ja bara ta de lugnt fram till varvet - allt runt känns fixat:)


Kommentarer
Postat av: Karoline

Startar i grupp 20. Nej inte regn, hoppas verkligen inte det regnar på Lördag. Är "shoppingen" i samband med GT varvet i närheten av start eller mål?

Har inte kollat så noga på infon som kommit.

2012-05-10 @ 14:39:17
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Pixan

ja, fler bilar än människor kändes de sm när jag va där runt 16.30 idag... Glad jag tog bussen!! ;)



Vilken grupp startar du i? å vad siktar du springa på? :)

Hur känns de å vad för låt har du tänkt köra på söndag?

2012-05-10 @ 23:17:29
URL: http://pixans.blogg.se/
Postat av: Karro

Perfekt ju, bäst att ta med lite pengar då =)

Lycka till i morgon!

2012-05-11 @ 16:48:32
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0