Transportlöpning

Gårdagens step känns lite i vaderna, och NTC passet som jag körde efteråt känns sådär lagom i mage/rygg.

Ja har liksom inte gjort någonting idag, och ett tag såg de ut som att ja skulle bli tvungen att ta tag i dom där pappershögarna "som man aldrig hinner med".

Men så ringde räddningen, middags hos pappsen:)
Så nu hinner jag absolut inte med några pappershögar;) Istället har ja snabbt tryckt i mig lite mellanmål och ska låta de få smälta lite innan ja snörar på mig skorna.
Varför ta vagnen när man kan springa? Ja har inte sprungit dit innan, men jag är ganska säker på att det är ganska exakt en mil.

Och eftersom jag ska springa dit för att äta, så innebär det att ombyte ska med = test av ryggsäcken igen.
Jag har nog redan bestämt mig för vad jag tycker, men en extra gång skadar inte innan jag delar med mig av åsikterna.

Hoppas ni har en härligt lördag, och kanske har ni lite mer sommarväder än vad Göteborg bjuder på idag.

Kommentarer
Postat av: mammaspring

Blir intressant att höra om ryggsäcken! Hoppas du hade en skön kväll!

Svar: Kommer under morgondagen:)
Milla

2012-07-07 @ 20:35:29
URL: http://mammaspring.blogspot.com
Postat av: Sofia - ett bättre du

Transportlöpning är ju grymt! Hoppas det gick bra :)

Svar: Väldigt nytt för mig, men ja håller med om att de är bra:)
Milla

2012-07-08 @ 17:25:41
URL: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0