Tänk om


Två träningspass, storstädning, umgås med familj, köra syster, middag med familj och fixat ny musli. 
 
OM ja va så här effekiv varje dag skulle man ju hinna med massor!

Min dag har gått i ett, men ändå på ett hyffsat lugnt sätt. Kan helt enkelt konstatera att om man går upp före tuppen så hinner man med väldigt mycket mer än om man sover till lunch.. 

Dagens andra träningspass blev spinn/core - härligt att inte tänka och bara köra. 
Nu är ja så trött att ögonen går i kors, imorgon ska ja bjuda er på lite musli bilder - men så länge får ni hålla till godo med mina fötter. 

Ja alltså, ja kom på att ja va väldigt matchad idag.. tånaglarna med vattenflaskan;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin E

Vilken effektiv dag! JAg brukar köra på samma, ju mer man hinner med desto bättre :)
Men inte idag, idag blev det endast sociala aktiviteter (lunch och fika, haha!) med en kär vän, sen en cykelpass ute. Det var det hela :)
Skönt också. Iband.

Du har förtjänat en god natts sömn i alla fall!
Hoppas morgondagen blir lika bra!

Svar: Men såna dagar är ju så mycket värda för att tanka energi! Haha lika effektiv som gårdagen va, lika o effektiv har denna dagen varit.. Tror ja förbrukade alla energi igår. Idag tänkte jag tanka energi på samma sätt som du gjorde igår, med vän och fika:)

Hoppas du har en bra dag!
Milla

2012-07-10 @ 23:17:40
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0