Ett litet tips

Dom senaste dagarna har de varit fullt upp. Mina föräldrar flyttar - och ett hus som dom (vi) har bott i, i över 20 år innehåller en hel del..
Så lite mindre normala rutiner och lite dåligt med träning har de blivit, nu på förmiddagen tänkte ja dock få till ett pass:)

Sen börjar min sista semester helg, och den ska jag spendera i Köpenhhamn!
Så ni som tränar kanske kan göra de för mig med den här helgen, så tar ja igen de nästa vecka.

Ja har hittat en ny snabbfrukost/mellanmål.
Köpte med mig en av dom nya Funlight stevia smakerna hem för ett tag sen.
Strawberry Marula, smakade på den men tyckte de va alldeles för söt. Så den blev stående i skåpet - tills ja av en slump hällde den i kvargen för någon vecka sen. Mums!
Ja vet att många har blandat kvarg med funlight länge, men inte jag. Så för mig är de nytt, och just med denna smaken så blir de precis som yoggi yoghurten man åt när man va liten (den utan bitar i)

Kommentarer
Postat av: Malin E

Hoppas du fåren underbar helg i Köpenhamn!!
Och träningen ja... är glad om jag själv får ihop ett pass, haha! Mycket på jobbet denna vecka. Men nu tänkt jag unna mig ett långpass i dagarna.
Och du, man MÅSTE äta ett danskt wienerbröd när man är där :)
NJUT!

Svar: Tack! Det blev en riktigt bra helg:) Inga wienerbröd - men tog igen de med hjälp av choklad crosiant(er)
Milla

2012-07-15 @ 11:31:11
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0