Mjukstart

Dagen träning blev lite av en (oplanerad) mjukstart.
30 min powerwalk på löpband
30 min core

Tanken va spinning/core - men ja hade glömt att hela Sverige tränar denna månaden.. Så insåg 30 min innan passet började att de va fullt, drog snabbt på mig kläderna och tänkte att de alltid är någon som inte är där 10 min innan - å därmed släpps deras plats. Men icke - 0 platser kvar.
Dags för plan b, crosstrainer (slängde ner xtra skor innan ja åkte) 0 crosstrainers lediga.. Fick tag i ett löpband istället och därav min powerwalk.

Inte planerat men nog egentligen ganska bra efter 1 veckas vila och en hals som bara är 98% bra.

Imon är de planering & bokning av pass!
Vad har ni tränat idag & va de lika mycket folk hos er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0