Lagad mat

Är väl onödigt;)
Alla dagar blir inte som planerat, men kan bli bra ändå!
Idag va just en sån dag, men det som ja inte ändrade på i planerna va min träning.

Som ni vet blev det dubbel pass, först en timmes spinning. Härligt sega långa intervaller, men som alltid tog de några minuter in i första intervallen innan känslan infann sig. Men sen så!
Efter de bestämde ja mig som sagt för att köra ett hot yoga pass också, hade haft de i tankarna och därför slängt ner en extra handduk och yoga mattan. Gick långt över förväntan och de va garanterat inte sista gången jag körde den torsdags kombinationen :)

Kom hem och borde verkligen ha lagat mat, planeringen idag fick ju ändras och maten blev inte ens i närheten av så bra som jag tänkt (så tack kroppen för att du tränade så bra ändå) Men orkade inte riktigt laga mat/ville provsmaka min musli 
Den blev helt okej, men pepparkaks muslin va bättre. Trots att ja tog ganska mycket vaniljpulver så kände jag i princip ingen vanlijsmak alls. Mer vanilj nästa gång (och mindre havegryn).
Men trots utebliven vanlijsmak och lite väl mycket have så blev det helt okej, tog mycket nötter denna gången och de kändes och va smaskigt:)



Förutom muslin med youghurt och kvarg så blev de två ägg och en stor kopp te.
Nu ska ja återgå till mitt bubbelvatten, käner att vätskebalansen behöver hjälpas lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0