Hälsa

Även om min blogg heter Millasträning, så handlar hälsa om så mycket mer. I alla fall för mig.
Hälsa handlar för mig om att hitta en balans.
Balans mellan träning, vänner & familj, sömn, mat & egentid.

Träning, vänner och egentid är jag ganska bra på. Mat är en ständigt pågående projekt, där ja har blivit mycket bättre - men de finns mycket kvar också. Något annat ja sen nyår försöker jobba mer aktiv med är att ta tag i saker.
Jag är expert på att skjuta upp mindre roliga saker, städning eller liknande. Men de gör ju bara att det är det ja tänker på, tills det är gjort.
Å då är känslan så skön.

Så igår gjorde ja just de, tog tag i saker. Så när ja kommer hem ikväll har ja en härligt väldtädad lägenhet.
Den känslan är så skön, å ikväll har ja massa tid till annat - träning till exempel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0