En halv halvmara

Det blev till slut 10,5 km, men mycket blandade känslor.
Ena stunden kändes de bra, för att andra studenten kännas tungt.
Det är tur att varvet inte är nu på lördag, men även 3 veckor känns kort.
Idag fanns absolut inga 21 km i benen, men samtidigt känner jag mig tacksam att det fanns drygt en mil i dom.

Jag bestämde mig för att lägga ner busskortet och sprang in mot stan - tycker det är skönt att springa mot ett mål ibland istället för en "cirkel". Fick underbar sol på mig nästan hela tiden, och nästa gång skippar jag västen. Det blev varmt.

Nu har ja köpt en smothie och är på vagnen hemåt:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul ide att faktiskt springa åt ett håll. Det måste jag testa! Speciellt möjliggör ju det helt nya rundor eftersom man kommer längre :)

2012-04-23 @ 22:19:16
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/
Postat av: Karin FitnessochHälsa

En halv halvmara är inte fy skam!



Tack för tipset om jordsäcken! Vi har sådana hemma så jag får testa med en av dem. =)

2012-04-24 @ 11:21:56
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0