Trött

Dagen har gått i trötthetens tecken. Sov förbi morgonens träning och istället blev de frukost och sen iväg till jobbet (låter ju bra, men om sanningen ska fram så började ja jobba kl 12) Hela dagen har lite gått i trötthetens tecken.
I lunchrummet kom en tårta in.. å ja såg min chans till en sockerkick som kunde hjälpa mig piggna till ( eller så va de bara en bra ursäkt till att äta tårta). Tyvärr blev jag inget piggare, men tårtan va god.
Efter vad som kändes som världens längsta dag fick ja äntligen åka hem, svängde förbi macken för att hämta ut ett paket som ja inte hade en aning om va de innehöll.

Och där blev min dag bättre.
Paket innehöll nämlingen ett underställ ifrån Karii Traa. Anmälde mig på Smartson för ett tag sen att få testa de.. å har inte tänkt så mycket mer på de. Fören nu, va tvungen å testa de genast. Toppen känns riktigt bra, medans byxorna e lite stora. Sen e byxorna i capri modell.. Nytt för mig, har ni använt underställ i capri? Å hur använder ni dom?

    
Gillar mönstret och färgen.. men de e inte helt lätt å ta kort på sig själv i
underställ. eller ja, de va "håll in magen" på korten kan ja lova.


Nu hade ja/borde ja ha ägnat kvällen åt att plocka undan och förbered morgondagen, men istället testar ja en fot peeling/behandling ja köpte häromdagen. Babyfoot. Hatar att fila fötterna.. men tränar och springer man än del så är de oundvikligt (kanske annars också) Så fungerar de så är det grym.
Nackdelen är att ja måste sitta stilla i 2 timmar, med dom här på fötterna



Siktar på träning inna jobbet imon, tror ni ja kommer upp? (börjar 10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0