Soppa

Har inte kunnat uppdatera ifrån telefonen idag, därav uteblivna inlägg.
Jag började min dag med att försova mig.. eller ja jag hann till jobbet utan problem, däremot hann jag inte till BP ja hade tänkt gå på.
På sätt å vis kanske de va lite bra, för det är något som inte är helt rätt med halsen (igen), absolut inte så att ja har ont i den, men ändå.
Med det i åtanke, och även mina mål som ja skrivit om - försöka planera och ha matlådor med till jobbet, och de här målet/tanken om att ta till vara på maten så har ja nu börjat koka soppa.

Klockan va  23:30 när ja började.
Jag tänkte först göra soppan imorgon innan träning och jobbet - sen tänkte jag igen. Å här e ja nu, klockan är 00:01 och soppan kokar (eller de som ska bli soppa, förhoppningsvis) på spisen, ja uppdeterar er och har ljus och musik i bakgrunden.
Jag är en kvällsmänniska, har alltid varit och gissar på att ja alltid kommer att vara. Ja försöker ofta att ändra mina rutiner, och komma upp tidigare.. men oftast med resultatet att ja e halvseg på dagen, och piggnar till på kvällen. Så kanske är det dax att inse att det är på kvällen ja ska ta tag i saker och inte tro att de ska hända på morgonen när jag är som mest seg. (Ja går ändå inte å lägger mig vid 23.. ja lägger mig bara vid tv - vilket bara stjäl en massa av min tid)

Soppan hittade ja på MarathonMia.. frågan är om min blir lika fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0