Rosa Bandet 2011

Nu har de gått några dagar, men i lördagskväll klockan 22:00 var ja på plats. Rosa dygnet 2011 på Sportlife exclusive.

Planen var sedan länge att gå på minst ett pass, men på något sätt glömde ja av de.. men i fredags slog de mig och jag började ja fundera över ett pass, och i lördags på jobbet gick ja in och bokade.
Slutade kl 21, kl 22 var ja på plats på spinning cykeln:)

Slog direkt när jag gick in genom dörrarna av den fantastiska stämmningen! Fullt med folk även sent på lördagskvällen & riktigt härligt stämning under Movienight spinningen!
Efter en timma var jag riktgit trött efter att ha tränat både på morgonen och sen jobbat hela dagen så jag kände mig mer än nöjd med att "bara" ha bokat ett pass - men nästa år blir de garanterat fler.
Jag har redan pratat så mycket om det både hemma och på jobbet så de e redan flera andra som vill följa med nästa år:) Så nu hoppas ja de blir ett nästa år också.

Stämmingen och naturligtvis orsaken var fantastisk, goodibagen som man fick när man checkade in sig var långt mer än jag väntat mig - och med ett månadskort på Sportlife, ska ja nog se till att få in i alla fall några pass där under oktober. Omväxling är aldrig fel:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0