Spinning

Jag har ägnat min dag åt julshopping. En del julklappar, och några saker till mig:) Dagens bästa fynd va helt klart vattenflaskan ni fick en bild på i föregående inlägg. Har letat efter en sån utan resultat ett tag (okej kanske inte jätte aktivt, men när ja gått förbi någon lämplig affär har ja gått in)
Hittade den nere på Free port, Nike outlet. Så en handhållen vattenflaska för löppassen och en snygg mössa för promenader fick följa med mig hem idag.
Helt slut efter en dags shopping åkte jag mot träningen. Tur att ja varit förutseende och packat väskan redan imorse så den va med i bilen - för hande ja mellan landat hemma är frågan om ja kommit iväg igen..

Men iväg kom jag och bästa spinningpasset på Elixia Sisjön - instruktören och musiken gör så mycket. Ja gick alltid på detta passet innan, men sen ja fick ändrat schema på jobbet så har ja inte kunnat gå lika ofta.
Lika underbart som alltid med spinning, men spinning formen är en bit bort insåg ja. Jag som älskar spinning och dessutom ska läsa en spinning utbildning till våren ska genast se till att få in mer regelbunden spinning igen!

Kom hem och slänge mig över spisen (återigen väldigt nöjda att ja inte hamande i soffan) men ja va V R Å L hungerig och nu blev de både middag och en lunch låda till imorgon:)

Så julshopping, träning, middagslagning - en bra dag helt enkelt
Den blev dock ännu bättre när jag kikade in på Facebook och fick syn på denna bilden



Det är Casalls sida på Facebook som har lagt upp min, och 5 andras outfits på sin sida. Och den som får flest likes vinner sin outfit!
Så om någon känner för de får ni gärna gå in här och "lika" på "Camillas spinning outfit" bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0