Nästa vecka

Helgen har bestått mestadels av jobb (därav dålig uppdatering) Ja har svårt att få till träningen på jobb helgerna, det är fredagkväll jag kan träna - men det är också fredag kväll ja kan umgås med vänner. Så de får bli lite 50/50 och som ni vet blev de vänner denna gången.
Kvällen idag har ja lagat ett recept ja har kollat på ett tag, i Jamie Oliver 30 minutes. Blev hel lax i ugn, men ris, sallad och guacomole - men allt med en liten tvist på de. Gott och kul att göra något annorlunda:) En bild hade varit på sin plats.. men vi va för hungeriga när de väl va klart..

Jag summerar första veckan av november och känner mig nöjd. Jag har inte lyckats helt, men det är en grym förbättring mot veckan innan och nästa vecka blir de all in.
Ja har ätit frukost alla dagar, och bästa frukostarna har blivit dom dagar ja börjat tidigast (hur gick de till?)
Ja har haft me mig lunchlådor varje dag, igår va den dagen de blev lite dumt. Fick med mig en, borde haft två. 

På + sidan hamnar:
Frukost varje dag
Lunchlådor varje dag

På - sidan hamnar:
Dåligt me träning (3 pass är minst 1 för lite för mig)
Det har blivit en korv med bröd middag på jobbet, å till den cola zero..

Utanför listan hamnar 1 kaka och 2 bullar (nybakta).
Dom ska inte rikigt vara me när det är inget som gäller, men ja känner inte att dom förstörde något. Det va två väldigt medvetna val, och dom är helt ok. Det är dom gångerna ja äter för att äta som jag vill borta från.

Så nu kör jag på ny vecka, och med en såpass bra start så ska denna veckan bli perfekt!



Bilden skulle varit med gårdagens inlägg, men appen ville inte rikgit fungera.
Såhär ägnade ja min lördagkväll - perfekt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0