Helgen

Söndag lunch, var tog helgen vägen?!
Jag började ju som ni vet min fredag t i d i g t med spinning 06:45.
Det gick helt okej att ta sig upp även om yoghurten intogs lite senare än planerat, (06:00) så va de inga problem under passet.
Mest förvårnad va jag över känslan på passet. Det kändes jätte bra! Vad hände där, jag som är en kvällsmänniska ut i fingerspetsarna..
Efter jobbet på fredagen så tog jag en express städning hemma och hämtade sedan upp bästa kompisen från jobbet och den kvällen avslutades med en after work som slutade lite senare än vad en after work bör. Men vad gör det när man har trevligt:)

Gårdagen va min planerade vilodag och den ägnades istället åt att ta igen lite förlorad sömn, gratta kusinen son på 1 års dagen och sen avsluta dagen med att rota fram adventsljustakar och annat.

Idag va planen att starta dagen med några lugna kilomoter, men när ja vaknar och ser storm varningar så vände jag på huvudet och sov några timmar till istället. Nu ska ja åka iväg och äta brunch på Nääs fabriker - hoppas vi inte blåser av vägen bara...

Förhoppnigsvis blir det träning i eftermiddage, men vi får se!

Hur firar ni första advent idag?
Ja har tänt första ljuset och intagit årets första vörtbröd

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0