Blåser bort


Det blev en alldeles underbar brunch, första besöket på Nääs fabriker i det syftet med absolut inte det sista!
Häftigt med en brunch i en ganska så stor lokal, med en hel del folk - men trots det blir det ingen hög ljudnivå:)

1 1/2 timme senare och en v ä l d i g t massa god mat senare så rullade vi ut där ifrån, och blåste bort till bilen..
Resan hem tog lite extra tid (tack stormen) och när jag lämnat av kompisen och gick in genom min igen dörr så hade jag behövt gå ut igen efter cirka 1 minut för att ha en chans att hinna till sista passet på träningen.

Det blev ingen träning, ja hade en sån härlig avslappnad känsla efter brunchen att ja inte alls ville stressa, eller för den delen va på humör för gruppträning (& de händer typ aldrig) men så va de - och stormen som gör att dom avråder folk från att gå ut gjorde att även löpningen försvann.
Ingen träning idag med andra ord.
Istället har jag skrivit klart mina julkort, fixat egen musli efter insiration ifrån Träningsglädje & lyssnat på julmusik.

Ja har dragits med i "julen är så stressig och jobbig" dom senaste åren, men har bestämt mig för att ändra de iår. Jag gillar ju julen. Så iår är de planering och sålla bort alla "jag gillar inte julen" komentarer som gäller.
 
Det är även den muslin som blev kvällen middag. Tillsammans med två clementiner.  Det blev som sagt en brunch som gjorde att ja inte va direkt hungerig ens nu på kvällen...

 
I muslin blev de en blanding av mandlar, cachewnötter, havrregryn, fibergryn, krossade linfrön, pepparkaks krydda & efter rostning gojibär och russin.

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

åh, blev muslin god? att göra egen är ju riktigt roligt kom jag på förra veckan. ska nog ge bort lite i julklapp i en fin burk...

2011-12-06 @ 20:23:33
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0