Jag

Jag har läst så många kloka blogginlägg senaste dygnet.
Sara skriver om att inte alla träningsbloggare är smala pinnar - men det är ju inte heller de viktigaste.
Helena skriver om prestationskrav
Soffan & Jessica uppmärksammar hur aftonbladet skriver om motion - och att inte ta ut sig för mycket!

Jag har tänkt ganska mycket på det som Helena skrev, vilket bild man förmedlar. Och vilken bild man vill förmedla.
Jag läser ganska många olika bloggar, och framförallt träningsbloggar - när jag tänker på det så läser ja ganska så olika bloggar. Spark i baken - som är en väldigt saklig och ganska så informativ blogg i mina ögon. Sara som alltid skriver så kloka inlägg, tänkvärda saker och man vet att man alltid behöver några extra minuter å läsa inläggen - som ofta är ganska långa och välskrivna.  Soffans blogg är en såndär under vardagsblogg, det känns som den är rakt på och ärlig. Det som har hänt henne den dagen, de får vi veta.
Naturligtvis helt och hållet min åsikt - kanske har ni annan syn på dessa bloggar?

Jag vet inte riktigt vilken bild jag vill förmedlea, kanske tar det ett tag att komma på hur jag vill ha de.
Däremot fick jag mig en tankeställare och känner att ni kan få delar av min träningsfira, ganska så lata dag idag.



Jag har bakat lusse katter, ätit lussekatter med mjölk till mellanmål & förutom det har ja inte gjort något mer.
Nu ska ja strax åka hem till bästa vännen för lite middag. Så mycket roligare att äta tillsammans än själv!

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

tusen tusen tack för din kommentar inne hos mig, den gjorde mig väldigt glad - och roligt att hitta hit också. jag delar nog dina åsikter om bloggarna, tänk att samma ämne kan skrivas om på så många olika sätt!! kanske kan du träna lite yoga eller rörlighet om du inte känner dig helt frisk? bra för kroppen, snällt mot sjukdom och bra för utmaningen! ha en GRYM kväll också!



ps. saffransbullar och skumtomtar är helt klart det bästa med julen!!

2011-12-06 @ 20:21:23
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0