Hem igen

Hade ganska gott om tid mellan jobbet å träningen idag, så bestämde mig för att äta middag innan träningen. (Slutar ofta med middag vid 21:30 annars.. å de e ju mindre bra) På något sätt slutade det iaf med att ja hade lite halvbråttom för å hinna..
Bytte om hemma, men de kändes som något saknades när ja väl gick hemifrån. Gick i huvudet igenom: Träningskort (Check) Vattenflaska (check) Körkort (Check)

Små springer in på gymmet 5 min innan klassen börjar, in till skåpet, av med skorna.. F*N! Ja har helt glömt träningsskorna hemma. De va bara att vända, hem å hämtade skorna ocha tillbaka igen. Bara för att inse att de inte blev någon puls å styrka idag, eftersom den börjar för en kvar sen när ja väl kom tillbaka.
Tittade vad som fanns, å bestämde mig för 30 min spinning innan Bodypumpen (BP hade ja tänkt köra efter Puls&Styrkan) Å inser ju då att ja inte har spinningskorna me mig.. Som tur är går de ju att köra med "vanliga" skor. (Att ja sen fick byta cykel två gånger för att att dom krånglade, å hamande på en tredje cykel som bara kände fel.. de tar vi en annan dag)

Så summan blev 30 min spinning och 60 min Body pump.

Har kommit hem å slängt ihop en smothie som lite kvällsmål å snart blir de sängen. Imon är de tvättid.. å de behövs verkligen kan ja lova. Träningstopparna är inte så fräscha just nu..



Innan träningen, Nike linne och gamla träningsbyxor utan märke.
(Kaoset på golvet ser ni inte.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0