Tankar

En (väldigt liten) skavande känsla i halsen gjorde att jag avstod dagens träning.
Tror absolut inte de är någon fara - men vill vara 100% fit for fight till morgondagars cykelpass!

Så denna kvällen har ja surfar runt och kollat träningskläder (&skor) på nätet. Ja lägger en hel del pengar på träningskläder och skor, för mycket?
Jag funderar ibland om ja lägger för mycket pengar på tränings relaterade ateraljer, och de finns de dom i min omgivning som gör också.

Samtidigt så lägger jag numera väldigt lite pengar på exempelvis krogen, så inför 2013 kommer jag unna mig med gott samvete.
Hellre en ny träningströja än två drinkar på krogen;)

Dagens inköp - rea fynd på Stadium. Inte till mig dock, pappa däremot är nu ägare till inte mindre än 5 nya tröjor för under 400:- (1/2 rea priset)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0