Planka i %

Jag tar de fortfarande lugnt med träning, men i början på månaden hoppade jag på uppochhoppa.se 's utmaning att planka i %.

Jag skrev om de då, man registrerade sin start tid - och sen gällde de att öva tills sista januari och öka så mycket man kunde i just procent. Alla kunde vara med, eftersom man tävlar mot sig själv:)

Jag har gjort betydligt mer bålträning än vanligt, om än inte riktigt så mycket som jag hade tänkt. Sen kom ju bacillerna på besök och sen dess har de inte blivit något alls, men så dök inlägget upp.
Dags att maxplanka och registrera sin sluttid. Man ska inte träna sjuk, men ja känner mig betydligt bättre och framförallt inget halsont- så ja bestämde mig för å köra.
Testade igår men nä, kroppen va löjligt svag och ja valde att inte pressa den. Gjorde nytt försök här nu på kvällen och känslan av att förkylningen lämnar kroppen stämde bra.

Tryckte på Amazing med Danny på telefonen och sen va de pannben, inte sluta före låten (schlager låt = 3 min)
Herregud va ja skakade i slutet - men 3:04 och ja är nöjd!
Startade på 2:03 har ja för mig så de blir nästan 50% bättre.
Tänk va lite träning kan göra;)

Tack Uppochhoppa för utmaningen, nu tar ja min skakade mage till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0