Tankar & funderingar

Jag funderar mycket på hur min framtid ska se ut, alltså vad jag ska göra "när jag blir stor"

Det jobb jag har idag är det absolut inget fel på, men det utvecklar inte mig som person något mer. Jag är en person som drivs av utmaningar, och att att få utvecklas och komma vidare - frågan är hur. Och med vad.
Jag har alltid vetat att jag vill jobba med människor, men exakt hur har jag inte listat ut.
Senaste är att jag känner att träningen är något jag brinner för, att instruera är fantastiskt kul & kanske är det något man ska spinna vidare på? Eller ska jag ta tag i min gamla dröm.

Jag de va lite funderingar en torsdag kväll, nu ska ja göra iordning morgonens lunchlåda.
För imorgon är de jobb - mitt gamla vanliga trygga jobb-:)

Såhär fantastiskt ser orkidén i mitt fönster ut just nu. Önskar att den alltid blommade så här fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0