Tjugoåtta timmar



Bonus tid ikväll känns de som, som att få fyra extra timmar på dom vanliga tjugofyra.


Lagat god middag (som även blev matlådor till helgen),slappat i soffan framför en film och en skål med godis.
Nu har ja även plockat undan alla (rena & torra) träningskläder samt packat morgondagens väska.

Det kändes först lite förbjudet att göra ingenting en ledig fredagskväll, men om det här är vad som passade mig bäst - ja då är de ju okej! Jag kör biland bara på och gör saker "för att man ska". Jag försöker ändra de lite, och göra mer vad jag vill och behöver.
Det som gjorde att jag fick några extra timmar var att min planerade aktivitet blev inställd (ja min vän blev sjuk som ja skulle träffa) och det kändes helt naturligt att inte boka in något annat.
Jag har en helg med vidareutbildningen i cykel framförmig, förutom det så är både imorgon kväll och söndag kväll uppbokade. Så jag hade bestämt mig för att de som inte va gjort skulle heller inte bli gjort i helgen, men nu när jag "fick" några extra timmar är jag glad att jag tog dom. För det känns bättre när man har gjort dom där sakerna man helst ville hinna med men trodde man inte skulle hinna.

Helst hade jag såklart träffat min vän, men när de nu inte va en möjlighet så var detta veckans bästa beslut!



Just denna freda va detta vad jag behövde mest.
Mat, cola (i vinglas - de är ju fredag), godis och Sex and the City The movie -:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0