Ibland

Helgen blev inte riktigt som jag trodde.
Ibland händer saker som får en att stanna upp, tänka till och värdesätta.
Träningen är en stor del av mig och min vardag - men det finns saker som går före. Familj är en sån sak.

Farmor & Farfar har haft en stor del i mitt liv, jag kommer ihåg när när åkte med dom i bilen när jag va liten och dom sa "När du är 18 får du köra oss istället - för då är vi gammla"

Då förstod jag inte, men nu tvingas jag göra. Dom är gammla nu, och kommer inte vara här förevigt.
Men det är dom fina stunderna jag minns, en av dom är hur dom älskade att promenera.
Imorgon tar jag en promenad för dig Farfar!

****************

Men det blir inte bara en promenad, jag saknar adrenalinet från träning, så imorgon är de dags å svettas igen! Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0