Vatten

Även om jag brukar dricka en hel del vatten varje dag, och extra under träningen så kände jag tydligt igår att värmen gjorde sitt.
Jag vet ju att kroppen behöver mer vatten när de är varmt, men ändå så kom huvudvärken krypande igår eftermiddag - men försvann efter lite extra vatten.
Så kanske fler än jag som behöver en lite påminnelse om att kroppen behöver lite extra vatten dom här varma dagarna!

Sånt man vet, men kanske råkar glömma dom här första varma dagarna..

Idag däremot har ja varit ordentlig


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Bra att du skriver det för jag behöver en påminnelse. Är såååå dålig på att dricka.. eh.. i alla fall vatten! När jag detoxade drack jag massor men sedan glömde jag bort det igen.

2012-05-22 @ 20:50:48
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: Camilla

@ Fia Fit, haha underbar kommentar:) Bra att ja kunde påminna någon.

2012-05-23 @ 21:45:26
URL: http://millastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0