Tips och inspiration

Innan ja åkte från Göteborg så råkade jag passera en tidnings hylla, och såg min chans att köpa på mig lite tidningar inför tåg resan.
Runners world blev tränings tidningen som inköptes.
Runners är en tidning som ja vissa gånger dissar redan när ja läser fram sidan - för ja e inte riktigt så mycket löpare som den tidningen är.
Men så vissa gånger känns den hel rätt, som när det står både halv maraton & Göteborgs varvet på framsidan:)

Min motivation har sviktat lite inför varvet, men efter att ha läst igenom tidningen känner ja mig taggad igen!

Så om någon mer ska springa halv mara (eller 10 km) så kan ja skarpt rekommendera detta numret.
Ja hittade massa tips och en del inspiration i form av riktigt bra reportage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0