Sommar regn

 

Jag sitter med balkongdörren öppen, in virad i en filt men en kopp varmt kaffe i handen.
Kanske hade de varit smartare att stänga dörren, men det är ändå lite mysigt med smattret utifrån och sen gör de ju inget att luften känns lite extra fräsch.

Mysigt när man kan sitta inne och lyssna på de, men inte lika mysigt att träna i.
Så strax tänker jag byta om och ta mig till träningen för en timmes step&styrka. Inomhus.
Va evigheter sen jag tränade step, men efter föra torsdagens Sh'bam så kände jag att de va dags:)
Idag blev kaffet inomhus istället, men smakar lika bra för de

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh sommarregn är sååå mysigt! Trevlig helg!

2012-07-06 @ 22:38:03
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0