Toalett

Istället för spinning/core imorse så är jag hemma och väntar på hantverkare.
Dom skulle komma igår och installera en ny toalett (eftersom den andra bestämde sig för att typ spricka i söndagseftermiddag. Jag lever just nu genom att spola med en hink..)
När jag kom hem från jobbet igår va de inte fixat, tyvärr inte jätte förvånad då min hyresvärd inte är känd för att vara snabb.
Idag har ja nog ringt 10 samtal och har till slut ett löfte att dom ska vara här innan 12..
Vi får väl se, men ja ger mig inte!

Men träningen fick tyvärr ryka imorse, toalett känns ändå ganska viktigt.. Men om dom bara dyker upp vid 12, och är ute igen innan 13 så planerar jag att hinna med en löprunda innan jobbet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0