Pizza & SAFE

Efter en lång jobbdag skulle ja äntligen få möta upp bästa vännen ( vi träffas alldels för sällan just nu), på väg dit skickar jag ett sms å frågar om hon ätiti middag. När man får till svar att hon förberett för hemmagjord pizza till oss - då blev ja alldels glad:) Tänkt va bra vänner man har, som inser att man kommer va lite hungerig efter jobbet.

Så när jag kom dit va det bara att plocka från ingredienserna som stod framme, vi kände oss lite som två barn eller nåt.. var sin halva av pizzan men helt olika fyllning.
Men god blev den, och extra god med de trevliga sällskapet.




Vid tio drog ja mig hemåt, ja har en spännande vecka framför mig.
Den första halvan är som vanligt jobb, men andra halvan och en vecka framöver har ja semester.
Ja ska läsa SAFE teori block, som en första del i att förhoppningsvis bli spinning instruktör.
Eftersom jag anmälde mig redan i höstas har de hela tiden kännts väldigt långt borta, men nu är de helt plötsligt väldigt snart!
Kul, spännande och lite nervöst. Det är trots allt 6 år sen ja pluggade något.. men de ska bli kul!

Så ikväll sitter ja med dessa papper framför mig.

Muskler på svenska och latin som ska nötas in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0