Kardemumma gröt

Idag försvann tiden ifrån mig, och innan ja visste ordet av hade klockan hunnit bli närmare tio.. och jag hade inte ätit middag.
Gröt va det lättaste jag kunde komma på, sagt och gjort!

I med:
Fibergryn
Solroskärnor
Pumpafrön
Krossade linfrön
.. & kardeumma!

Fick ett infall och ville ha lite extra smak på gröten,kardemumma va de första jag kom på. Råkade överdosera det och smaken blev lite start. Men helt klart godkänt:)
Nästa gång ja känner för att få en tvist på min gröt blir de kardeumma, men i lite mindre mängd.

image description

Bilden är inte ifrån idag, men den såg precis likadan ut idag, blev ett ägg till också så kroppen fick lite protein.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0