Lyxig förmiddag

Imorse hade jag en frukost dejt med vännen inne i stan. Eftersom hon börjar jobba vid nio så innebar de att ja va uppe med, eller faktiskt före tuppen.

Efter frukosten promenerade ja bort till passcentralen. Hade förberett mig på en ganska så lång vänta, så lite förvånad va ja när jag fem minuter efter att ja gått in - kunde gå ut. Färdig.

Blev "tvungen" att ta ännu en kaffe i väntan på att affärerna skulle öppna. Passade på att äntligen besöka Da Matteo i Viktoriapassagen, och ja de va riktigt gott kaffe!
Satt där en timme och skrev lite på cykelpasset och letade musik på spotify.

Några butiker senare( och ett par träningsskor) har ja återigen bänkar mig på ett cafe, lunch i solen:)
Och lite mer musik letande..

Underbar dag so far - men snart måste ja åka hemåt. Jobb i eftermiddag.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2914915/images/2012/pic_502b802c9606ee25f0000288.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va kul!!!

Vill du ladda lite inför söndag, så haka på imån, tors. kör en 75a kl 18.. =)

Jag har nog mest jobbat denna sommaren, men hoppas verkligen att vädret håller i sig till imån då jag är ledig.... Men nu kommer det bli lite lugnare framöver iaf... håller å å byta bort lite tider då jag har en omtenta som närmar sig.. ;) :/

Hur har du de, njuter av sensommarvärmen eller fullt upp med jobb?
kram

Svar: Hade gärna kommit imorgon, tyvärr jobbar jag till 20 så ja hinner inte. Tänkte ta mig till gymmet innan och köra lite själv för å få lite förberedelse iaf.
Det e ganska fullt upp med jobb just nu, men så är de ibland. Krävs lite mer planering bara för att hinna med allt annat man vill göra utöver jobbet:)
Milla

2012-08-15 @ 14:17:24
URL: http://pixans.blogg.se
Postat av: Sanna

Snygga pjucks! Härligt med lite färg tycker jag.

Svar: Tack! Ja visst är de, ja e ofta lite feg till vardags - så passar på lite extra på träningsskor:)
Milla

2012-08-16 @ 14:31:58
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0