Sova?

Imorse i duggregn cyklade jag till jobbet - med motivationen att väderprognosen sa sol på eftermiddagen. I vid 18 cyklade jag hem, i ösregn!
Planen att gå ut å springa när jag kom hem kändes inte fullt så lockande när jag kom hem dyblöt.
Gjorde en smarrig smothie för å peppa mig, satte mig i soffan.. Och somnade!

Jag somnar aldrig så, men uppenbarligen behövde kroppen de.
Vaknade efter ca en timme, lite små frusen. Tanken på att ge mig ut, i skymningen lockar inte alls.
Jag älskar att träna, speciellt nu efter förkylningen. Men nu känner jag inte alls för de - så jag kommer avstå kvällen löpning.
Ska ta de lugnt och sova tidigt - redo för extra hård träning imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Karro

Låter inte som om det var meningen att du skulle springa idag;0). gillar inte att springa i spöregn, då hoppar jag hellre över passet!

2012-04-22 @ 21:39:07
URL: http://Livskraft1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0