Pust!

Hann med två km löpning innan passet började, tänkte att jag kanske skulle kunna köra några intervaller efter..

Kul tanke, då. Nu finns de inte en chans - både armar och ben skakar!
Sex stationer, med två olika övningar på varje station. 45 sek av varje, två varv.
Vet inte om de låter jobbigt, men de va jobbigt.

Jag tog ut mig allt jag hade, och räknar med en ganska så grym träningsvärk imorgon. Framförallt i armar/axlar/rygg - eftersom de varit i princip 0 min styrke träning senaste månaderna.

Vad har ni tränat idag?

Ursäkta för suddig bild - armarna skakar..


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Dålig dag idag. Inte nog med att alla mina blogginlägg försvann. Jag har sjukt ont i benen också...

2012-04-25 @ 20:17:38
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0