Mumsiga bananplättar

Till dagens frukost testade jag att göra bananplättar. Läst om dom på flera bloggar de senaste, och dom va riktigt goda!
1 ägg & en mosad banan. Sen i stekpannan.
För mig blev de tre plättar & dom toppade jag med jordgubbar, banan och lite kokos.
Första men absolut inte sista gången dom gjordes:)

Har ägnat nån timme nu åt att dividera med mig själv, träning idag eller inte?
Förkylningen är så mycket bättre och kroppen känns bra. Men ja, helt borta är den inte.
Jag har kommit fram till att efter 2 veckors vila kan ja lila väl ge de nån dag till, surt men sant!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad gott det såg ut! Och så enkelt liksom. Tack för tipset och trevlig helg :)

2012-04-20 @ 17:28:09
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh ser ju jättegott ut! Nyttiga pannkakor är aldrig fel! Gillar kesoplättar, men ska testa de här som omväxling! Tack för tipset!

2012-04-23 @ 11:00:44
URL: http://hejklassiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0