Frukost x2

Dagen började före tuppen hade gått upp (händer typ aldrig, men gick in på en annan tid på jobbet)
Efter taskig sömn va jag förvånansvärt pigg, gröt frukost med ett ägg blev första frukosten.
Nu har jag precis ätit andra, kesella & yoghurt med kanel - och ett till ägg.

Cykeln som skulle ta mig till jobbet fick stå kvar hemma, regnet öste ner och åskan gick.
Inte hela världen, jag kommer till gymmet snabbare med bil - så tänkte köra några intervaller på löpbandet. Sen ska jag gå på ett crossfit pass - första ever. Ska bli spännande!

Glad att jag tog bilen...


Kommentarer
Postat av: victoria

I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration,svar på stora frågor, kläder, galna frisyrer, musik,tävlingar till piercingar och tatueringar. Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5.



Vill du göra ett bloglovin byte kanske?



Kram ! sköt om dig!! :)

2012-04-25 @ 13:30:48
URL: http://jinxedv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0