Lyxproblem

Igår gjorde jag en lista - och idag bockade jag av punkterna.

Jag är ganska bra på att göra listor, inte alltid lika bra på att följa dom..
Men idag så gjorde jag de, och har ändå haft en massa tid att göra ingenting & göra de lite höst mysigt hemma. Ganska så skönt, och välbehövligt - men de va riktigt skönt när klockan slog fem.
Då slänge ja ihop en smothie och drog på mig träningskläder och ja åkte in mot stan för ShBam. Roligt, svettigt och armar åt höger när de skulle va vänster;)

Men trots dagens träning så har jag uppenbarligen rört mig för lite - eller så kan de va glassen ja nyss åt (Sockershock) för ja har en massa energi över!

Men de är faktiskt ett riktigt lyxproblem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0