Trött

Dagen har varit mindre fysiskt än jag trodde.
Men jag är ändå tröttare nu än vad jag trodde. Märks att man inte är van att sitta och lyssna en hel dag..(Hur intressant de än är)

Dryga två timmar tror ja vi ägnat på cykel ,men de va tuffa timmar så de känns i kroppen.
Det vi lärt oss teoretiskt är mycket repetition, men en del nytt. Oavsett är jag trött i huvudet nu.
Det som va kvar av eftermiddagen & kvällen har jag spenderat hemma hos min kusin. Fast utan kusinen & istället med hennes son - lekt och busat och sen avslutat med mys framför tvn. Tänka på annat några timmar, men nu sover han och det är dags att läsa igenom de vi pratat om idag. Och förbereda för imorgon-:)

Ser fram emot morgondagen, kunskap kan man aldrig få för mycket av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va e de för utb du gått? =)

Svar: En vidareutbildning för Sportlife (i och med att det inte är deras grundutbildning jag gått)
Milla

2012-11-12 @ 10:41:41
URL: http://pixans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0