Träningsverken

För exakt fyra veckor sen gick jag på mitt första BodyPump pass på nästan ett år. Lovande mig själv att gå en gång i veckan, för att jag behöver styrkan i min träning & för att slippa få en hel***es träningsverk.

Sen kom x antal cykel klasser i mellan och vips hade fyra veckor gått.
Så imorse tog ja tag i de, och jag kan redan känna träningsverken komma krypande.
Jag gillar träningsverken, då vet man att man jobbat. Men just BP träningsverken är ofta lite väl, så ja tänker börja dagen imorgon med löpning & stretch.
Kanske lyckas ja mota den lite i alla fall!


Nedan en bild på vad ja lyckats motstå på jobbet idag. Inte en bit har jag ätit!


Kommentarer
Postat av: Malin E

Duktig du är.. jag har ätit lite för mycket godis den här veckan... Äh nya tag nu! :)

2012-11-03 @ 23:31:52
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0