Påfyllning

Ja har haft i princip noll data tid i helgen, istället har ja fyllt den med en blandning av: Ta tag i saker hemma, vänner, familj, träning, kalas x2.

Kalas 1 pågick igår kväll/natt. Va ute ganska ofta förut men nu blir de betydligt mer sällan, men när de väl händer är det kul:)
Kalas 2 va för min kusins son som fyllde två - så massa god mat och i princip hela släkten samlad idag.

Så även om ja ska erkänna att ja varit lite trött idag - så känner jag mig fylltankad med energi inför en ny vecka!

Avslutar kvällen framför tvn, med godaste peoparkakorna från Göteborgspepparkaksbageri


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det här är fär mig verkligen i julstämning mm!

2012-11-26 @ 09:47:50
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0