Grattis mormor

Idag fyller min fina mormor hela 92 år. Jag har spenderat mycket tid med min mormor, framförallt under mina allra första år då jag va där istället för på dagis.
Dom senaste åren har mormor blivit ordentlig gammal med allt med vad det innebär, men idag va en riktigt bra dag. Tårta, blommor och besök och mormor va på strålande humör.

Jag fick smita därifrån strax före fem, för att hinna till dagens cykel klass, ja nöjde mig med att hälsa mormor att ja skulle träna. Cykla inomhus går inte riktigt hem;)

Blommor till mormor


Kommentarer
Postat av: Tess

Superfina blommor! :) Kram

Svar: Ja visst va dom:) Kvinnan i affären frågade va dom skulle vara till och när ja sa vem dom va till (hon vet vem min mormor är) så tog hon starka färger med inte allt för mycket doft. Så hon ser dom, men hennes lilla rum inte luktar för mycket:)
Milla

2012-11-19 @ 08:02:14
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0