Tidigt som attan!

Okej ja vet inte riktigt hur jag tänkte, jag blev nog mest ivrig över att de va i Göteborg (och inte Sthlm) och att vännen också tyckte de lät kul.. Så ja anmälde oss till sommarträning med Annika Sjöö.

Så fyra veckor i sommar, en morgon i veckan blir de någon form av cirkel träning, jag ser de som ett kul sätt att få lite inspiration som ja förhoppningsvis kan använda resten av sommaren - dom dagar ja inte vill träna inne, och såklart ett perfekt sätt att få träffa vännen:)

Men 6:30.. Va tänkte jag?!


Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

Låter jätte kul! Härligt att starta sommardagarna tidigt och dessutom med rolig träning!

2012-05-16 @ 08:37:28
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0