Jag & Ferdinand

Precis som planerat blev de en lång sovmorgon, tyvärr så försvann inte förkylningen. Känns som förkylning 375 de senaste halvåret, men men de är inte så mycket att göra.

Nu på kvällen kände jag ett ganska så starkt behov att frisk luft och att få röra liite på mig. En skön kvällspromenad - helt utan pulshöjningar, men å så skönt de va ändå :)

Jag kan inte få nog av alla härliga färger som finns ute nu, och allt ljus!

Skovalet, säger nog allt om min promenad -väldigt lugn & med pauser för att lukta på blommorna (Som Ferdinand..)


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Ha ha men det kanske var bra! För annars kanske du hade spurtat iväg ändå...

2012-05-30 @ 22:32:50
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0