Härliga lördag

Jag va på väg att skriva godmorgon.. men klockan är ju faktiskt snart tre.
Och nej ja har inte precis gått upp, men däremot haft en skön förmiddag. 
Började dagen med att baka scones och har sen ätit dom framför tvn:)
 
Veckan har bjudit på en hel del träning, fyra dagar irad närmare besämt.
De fanns lite av en tanke bakom, ja visste att midsommar skulle innebär lite mindre träning. Tidsbrist igår och ja chansen fanns ju att ja inte skulle vilja träna idag..
Nu blev de en riktigt trevlig kväll, men ja kan mycket väl träna idag. Sanningen är att efter en lugn förmiddag så kryper de lite i kroppen på mig. 
Men ja har ändå bestämt mig för å skippa träning idag, tror kroppen kan må bra av två vilodagar. Och då kommer de finnas ännu mer energi till träning imorgon! 

Men röra lite på mig vill ja göra, så ja har bestämt mig för en lång promenad. Att dömma av både bloggar och fb så har Anja Person gjort sommarens första sommarprat. Och de verkar ha varit riktigt bra. 
Så nu har ja laddat ner podversionen och ska strax ge mig iväg för en proemnad med Anja i öronen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0