Nu så

Nu började de bli ordning på saker här hemma igen. Två och ett halvt dygn i soffan och jag är mer än tacksam för att kunna gå till jobbet idag.
Jag vet inte om de finns någon som är gjord för att vara sjuk.. men ja blir så galet uttråkad!
Febern är i alla fall borta, halsen är på bättringsvägen och jag hoppas kroppen ska tycka att det är okej att jobba idag.
Har duschat, bytt lakan, bytt handdukar och förbereder lunch och middagslådor här hemma just nu:)

I början på veckan hann jag testa en bar jag velat prova ett tag, men aldrig riktigt kommit till skott. Raw Bite - jag är mer och mer på väg mot att försöka skära ner på konstigheter i min mat (till viss del i alla fall) och denna innehåller bara frukost och nötter.

chocoholic som jag är rofffade jag åt mig kakao smaken, helt okej men smakade inte särskilt mycket choklad. Dagen efter råkade ja passera samma hylla i affären och kunde inte låta bli.. då fick kokos följa med. Mycket godare!

De finns några smaker till, får väl se vilken de blir nästa gång.

Nä nu måste ja sätta fart, jobbet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0