Vill man så kan man!

Min dag har gått i 110%.
Började tidigt och kom även ifrån jobbet ganska tidigt fortsatte dagen med att rusa runt lite i affärer (skorna som har varit hos skomakarna i sådär två veckor behövde få komma hem.. )

Hem och vände, och fick med mig träningskläder.

Till träningen för 60 min spinning. 
Dagens spinning är en av dom två klasser per vecka som körs med ett periodiserat upplägg, just nu är det grundträning och flera långa intervaller runt 80%. Passar mig perfekt, jag älskar den typen av pass:)

Dock va det en seg kropp idag, de tog nästa 25 minuter innan jag kom igång ordentligt och pulsen svarade som jag ville, men skam den som ger sig!
Vaden som i början gjorde att ja fick köra sittande mjukades upp efterhand och sista låtarna blev de en del stående också, och efter passet kändes den dubbelt så bra som innan!
'
Efter de blev de att skynda sig för att möta upp bästaste vännen för middag och bio.

Dagen i bilder:
      
  

Mellan andra och tredje bilden är de sådär 20 minuter.. vill man hinna träna så gör man de! Sen att man får möta upp vännen med fuktigt nyduschat hår i en tofs, det är smällar man får ta.

Nu har ja kommit hem och ögonen går i kors, men va gör de - i helgen är ja ledig:)
Inga planer mer än att de ska springas ute imon (äntligen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0