Kroppen

Igår var en sån dag när: Jag kom försent pga bilkö, söndrig kaffeautomat på jobbet, kom försent från jobbet å hann inte till HotMoJo yogan.

Det som va positivt var att ja redan på kvällen planerat in gårdagens mat.
Vilket gjorde att allt ifrån frukost, till mellanmål och lunch blev riktigt bra! (Inte varje dag de blir de i min värld)

Men okej, jag hade inga planer på att skippa träningen bara för ja missat mitt tänka pass, jag hade som tur va slängt ner skor i farten på morgonen och bestämde mig för att det fick bli en bit på crosstrainen följt av några km på löbandet.
Ja va inställd på ett ganska tufft pass, vilodag på söndag hade föregåts av en väldigt trevligt lördagskväll med goda vänner.

På vägen in i gymmet möter jag pappa som tänkt samma tanke som mig, fast i omvänd ordning. Jag är inte den som är den, så ställer mig på löpbandet. Å kroppen bara fortsätter, underbart!
7 km är långt för mig just nu, på löpband är det ännu längre:)
Så nöjd med mina 7 km insåg ja att alla crosstrainer va upptagna, men de kändes inte som hela världen och istället gick jag ner och lekte med lite trx band.

Så härligt att kroppen är en sån fantastiskt mekanism, om man behandlar den bra 95% av tiden så kan den acceptera att ha lite roligt då och då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0