Första dagen

Första dagen på SAFE teorin är avklarad.
Korvstoppning någon? ;)

Skämt åsido, de har varit jätte mycket information men ändå har dagen gått väldigt fort.
Det är intressant och det gör såklart det hela mycket lättare, men ändå så är det mycket som ska tas in.  Efter 8 timmar slände jag mig iväg till träningen- och gick in på en dans klass.
Skönt att tänka på något annat (eller ja, träning där med - men på ett annat sätt) Dock så va jag som bambi på hal is.. Ja eller ja hade inga problem att stå rakt. Men däremot att få ihop stegen.

Ja älskar aerobic och step och har inga problem där - men dans har ja aldrig gett en chans. En klass här och en klass där men alltid med samma känsla, att vara lite lost. Men nu ska ja ge de en chans, 1 gång i veckan 5 veckor framöver!

Ja hade en tanke på att läsa igenom dom sidorna vi gåttigenom idag,i den infromationspärm vi fick. Men ögonen går i kors och mitt huvud är mättat.

Så nu blir de sängen istället!

Imorgon bitti blir de smothie making för er som väntar på receptet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0