Sömn

Sömn är för mig väldigt viktigt. En natt eller möjligtivs två på rad kan ja sova lite för få timmar, men sen behöver jag få mina 8 timmar. 
7 kan fungera, 9 så blir ja extra glad. Jag är nog lite som ett barn:) 

I helgen har de blivit lite så och så med sömnen, Midnattsloppet gjorde sitt och de faktum att ja jobbat x antal timmar fre - sön. 
Så igår la jag mig i hyffsad tid - ställde klockan på 8 och såg fram emot dagen. 
 
Vaknade 8, gick upp men kände mig allt annat än pigg. Snarare lite krassligt och knasigt i kroppen. 
Så ja gick och la mig igen - en stund tänkte jag.
Vaknade 5 timmar (!!) senare.. 13:00 och paniken blev ett faktum. 
Ingenting blev gjort hemma och ja hade helt plötsligt ungefär 20 minuter på mig innan jag behövde gå hemifrån. 
Klockan två hade jag nämligen ett möte att vara på, som dessutom innehöll träning. 

Man kan säga att de inte blev riktigt som ja tänkt, inspringande med andan i halsen en minuter efter två.
Utan någon vettigt frukost i kroppen och allmänt kaos i huvudet.
Bara att göra de bästa av sitvationen, och sen dyka in på första bästa fik för frukost/lunch/mellanmål. 
Vidare sen till jobbet och nyss lanadade jag hemma. 

Alla dagar blir verkligen inte som tänkt, men på något sätt gäller de bara att göra de bästa av den ändå!
 
Har fortfarnade en knasig känsla i kroppen, hoppas att ännu en natts sömn ska göra skilland. För imon vill ja få träna löpning i Slottskogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0